Sims 4 Évszakok? Tudj meg többet MOST, kövesd a Simperceket a Sims Tales oldalon!

2017. június 22., csütörtök

, ,

Visszatérőben

Kicsit teljesen elúsztam az utóbbi hónapokban, főként magánéleti problémák miatt.
Mindezek mellett a többiekkel belevágtunk az új oldal szerkesztésébe, amelynek háttérmunkálatait kezdetben a nyakamon/vállamon/hátamon vittem, és áldom az eget a szuper szerkesztőtársaimért, akik jajjszó nélkül átvették a terhet, mikor én huzamosabb időre kiestem.
Ezen felül azért persze a Sims-imádatom nem hagyott alább, szóval a Sims Addictsszal egyidőben nekiláttam pár dolognak, beleértve a Sims 4-es ismerkedést, és a konvertálást, egyedi tartalmak gyártását, mert azt nagyon szeretem. :)
Mostanában ezek az eredményeim:



Cuki Husky-kölykök Newcrestben. :) 


Farkaskölykök az udvaron... *.*


Chihuahua-bébik a berendezésre váró lakásban. :))

Nagyon remélem, hogy idővel sikerül még ennél is jobban elmerülnöm a témában - egyszerűen imádom látni az új szériában a saját kis miazmáimat. (Főleg a Huskykat, ők a legédesebbek. :D )
És persze azt is remélem, hogy az elkövetkező pár hetes kényszerpihenőm alatt (eltört a lábam, és csavarozni kellett a bokám), sikerül minden elmaradásomban teljesen utolérnem magam. Köztük ezzel a bloggal is, amit alapvetően cseppet sem terveztem félbehagyni, egyszerűen csak jottányi időm sem volt erre járni. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése