Sims 4 Évszakok? Tudj meg többet MOST, kövesd a Simperceket a Sims Tales oldalon!

2017. február 27., hétfő

,

Tavaszi elhavazódás - Háztáji hírpercek


Bár ez a januártól decemberig tartó tavaszi fáradtság elég sokat kivesz belőlem, azért még mindig több időt áldozok a Simsre, mint a pihenésre.
Hogy ez jó-e, vagy rossz, azt nem az én tisztem eldönteni - hanem a belgyógyászomé meg a háziorvosomé -, ezért inkább a lényegesebb dolgokról írok egy picikét.
Új projektbe kezdtem:

Pár nappal ezelőtt egy nagyon kis alapötletből indult ki a dolog, amit aztán az ST-s adminchaten továbbfejlesztettünk, én pedig - egyelőre a többiek tudta nélkül - felfulloztam. Már csak a megvalósítás várat magára, egyelőre próbálom összeszedni hozzá a megfelelő ihletet.
Annyi bizonyos, hogy ha sikeres lesz, akkor már meg is van az éves projektem. :)

Veszett Kutya:

Már elindult a visszaszámlálás a megjelenésig, és annyira izgulok, hogy hirtelen bármi mással foglalkozni akarok - ezért is lett hirtelen három vadi új történet ötletem, amiket valószínűleg a Noktürnnel tandemben fogok megvalósítani. 

Képszerkesztés: 

Pár napja megint mélyebben elmerültem a képszerkesztésekben. Tudom, hogy az itthoni Sims berkeken belül sokan begyöpösödött gondolkodásúak ezzel kapcsolatban, de végül - bár sokáig tartott - rájöttem, hogy én nem akarok adni ezeknek az embereknek a szavára. 
Valaki így csinálja, valaki úgy, valaki pedig egyáltalán nem csinálja - na és? Nincs ezzel az égvilágon semmi baj. 
Szóval jelenleg azon vagyok, hogy a kissé megkopott tudásomat némileg felfrissítsem és kiaknázzam a manip adta lehetőségeket. 

Valami készül: 

Időközben újra elővettem egy régebbi projektemet is, és most teljes gőzzel dolgozom rajta. Videók, írott és évekkel ezelőtt kinyomtatott tutoriálok mind előkerültek - szóval kérnék némi icipici drukkot, hogy pár héten belül prezentálhassam a végeredményt. ;)


6 megjegyzés:

  1. Drukk-drukk!
    Engem közben elnyomnak az egyetemi teendők, úgyhogy nem sikerül úgy haladni a TLOS-sal, mint azt terveztem :( Mindig van valami feladatom helyette, de megpróbálok időt szakítani rá.
    Jó látni, hogy neked sikerül haladnod, igyekszem példát venni rólad :D
    Üdv: Tim

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danke, danke! :)
      Sajnálom, hogy nem úgy halad a TLOS, ahogy kellene. :(
      Azért még én is bőven abban vagyok, hogy utolérjem magam - mindenesetre nagyon igyekszem, hogy ne borítsam be magam megint, próbálok válogatni és elhatárolódni, mert nagyon necces ez az időszak.
      Remélem, a tavasz mindkettőnk számára meghozza a várva várt szabadidőt. ;)

      Törlés
    2. Most elkezdtem olvasni egy könyvet, ami nagyon jól motivál engem a cselekvésre (lehet majd írok is róla egy ajánlót, hátha sikerül felráznia mások alkotókedvét is). Egyedül azzal van a probléma, hogy annyi minden más kötelező dolgot kell intéznem, hogy nem marad időm TLOSozni. De nemsokára nekiállok (ma) :D Neked is kitartást!

      Törlés
    3. Bennem megvan a motiváció (lassan nevezhetjük szimpla ösztönnek), de sajnos hol idő nincs rá, ha meg idő lenne, akkor Ihlet dönt úgy, hogy elmegy csajozni... :( Tragikus ez az együttélés Ihlettel. :(
      Tesóm mesélte, hogy két hete együtt ebédelt valami brutálisan nagyon híres magyar szobrászművésszel, aki már 82 éves. Beszélgettek meg minden, és egyszer mondta neki tesóm, hogy 17 évvel ezelőtt látta az egyik makettjét, ami egy hatalmas, gigászi szoborterv alapján készült, és érdeklődött, hogy elkészült-e az a szobor, és lehet-e valahol látni.
      Mondta a művész, hogy hát nem, az nem készült el. Tesóm mondta, hogy most lesz a jubileum, milyen príma lenne az a szobor, nem akarja-e elkészíteni - mire mondta a művész, hogy nem, most nincs hozzá ihlete, majd akkor lesz, mikor teljesen aktualitását veszti a dolog. :D

      Törlés
  2. Nocsak, miféle műhelytitkok, mit is fulloztál fel, kedves Carmilla?:D Örülök, hogy már nem pörögsz a képszerkesztés témán, nem is érdemes, az ízlését senki nem maga választja meg, és nem is lehet mindnekinek megfelelni. Elég azoknak, akiknek érdemes.:) Mondjuk hozzátenném, szerintem nem azzal van a baj, ha valakinek szerkesztés nélkül tetszenek a képek, hanem azzal, aki a saját ízlését etalonnak tekintve kezdi osztályozni/becsmérelni mások munkáját. Ragadhatna ránk is egy kicsi az ekkora magabiztosságból, nemde?:D Drukkolok az új projecthez, de sokkal hatékonyabban tehetném, ha tudnám, mire készülsz!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, folyamatban lévő projektről nem adhatok ki információkat. :D Annyit elmondhatok, hogy ha úgy sikerül, ahogy tervezem, akkor nagyon szuper lesz. ;)
      És mivel addig úgy sem nyugszok, míg olyan nem lesz, amilyennek elterveztem... *lógva hagyott mondat, vigyorgó Carmilla*
      Én is örülök, hogy túlléptem a képszerkesztéssel kapcsolatos kételyeimen. :) Valójában már ott tartok, hogy inkább várom, hogy így dolgozhassak, mindent beleadva, semmint féllángon forogva - még akkor is, ha több időt kell majd áldoznom az illusztrálásra, de rájöttem, hogy a lényeg, hogy én legyek elégedett a végeredménnyel. Nagyon sok simses alkotó van, aki inspirál - és megdöbbentő számomra még mindig, hogy a külföldi közösségben szinte nem is találni ilyen "vitákat" vagy pontosabban megjegyzéseket (mert ezt ugye vitának azért nem lehet nevezni).
      Szóval a lényeg, hogy kezdek újra magamra találni, és remélem, idővel a tudásomat is sikerül visszafejlesztenem a régi szintre - azért már megkopott az évek alatt, de nagyon igyekszem. :D
      "hanem azzal, aki a saját ízlését etalonnak tekintve kezdi osztályozni/becsmérelni mások munkáját" - Ezzel abszolút egyetértek! Sajnos ez nagyon is jellemző, de végre sikerült előhalászni a Leszarom tablettát, az meg igen sokat segít. ;)
      "Ragadhatna ránk is egy kicsi az ekkora magabiztosságból, nemde?:D"
      Ne kiabáld el, még eljöhet a nap, ahogy reggelente úgy ébredünk, hogy az első napsugár simogatására bepattanunk a tükör elő, azt hajtogatva, hogy "jó vagy, nagyon jól csinálod, tök menő vagy". :D Vagy szerinted másoknak nem ez a módszerük? :S
      Köszönöm a drukkolást! :D Ígérem, időben meg fogod tudni - elvégre mindig szükségem van valakire, aki hajlandó életét és vérét (a szabadidejéről és idegzetéről nem is beszélve) áldozni az aktuális őrületeimért. :D

      Törlés